1D Fanfiction nr 1!

Hej! Kommer kanske skriva den första fanfictionen imorrn, haha är inte så säker på om man ska skriva "fanfictionen", men får väl göra det nu! ^^ Jag vet inte riktigt vad som kommer hända än men jag vet att den kommer att handla om Niall och en tjej som heter Sophie. Sophie är en svensk tjej som bor i Sverige med sin mamma, pappa, storebror (som också är hennes bästa vän) och deras hund Wilgot. Hon misstänker att allt inte är som det ska mellan hennes föräldrar och att familjen snart kommer att splittras. Sophie är intresserad av hästar och ridning och hon har en egen häst som heter Bruce.
Jag hoppas att ni kommer att gilla den och kommentera gärna vad ni tycker. Jag älskar att få kommentarer! :D Fast positiva kommentarer såklart :3
Så vi får se när första kapitlet kommer upp! Kanske imorgon, kanske nästa vecka, vet inte riktigt! Men håll utkik.
 
~ Tova xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback